naša hraniteljica
mandarina
ura
Brojač posjeta
185596
Shoutbox
18.4.2018. 6:49 :: Agen Tahitian Noni Sumedang
Agen Tahitian Noni Sumedang O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Sumedang
18.4.2018. 7:14 :: Agen Tahitian Noni Garut
Agen Tahitian Noni Garut O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Garut
18.4.2018. 7:30 :: Agen Tahitian Noni Cianjur
Agen Tahitian Noni Cianjur O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Cianjur
18.4.2018. 7:36 :: Agen Tahitian Noni Pariaman
Agen Tahitian Noni Pariaman O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Pariaman
18.4.2018. 7:45 :: Agen Tahitian Noni Palu
Agen Tahitian Noni Palu O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Palu
18.4.2018. 7:54 :: Agen Tahitian Noni Ambon
Agen Tahitian Noni Ambon O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Ambon
18.4.2018. 8:00 :: Agen Tahitian Noni Sibolga
Agen Tahitian Noni Sibolga O813 28OO 2OO4 | Distributor Tahitian Noni Sibolga
18.4.2018. 8:04 :: Agen Tahitian Noni Cikarang
Agen Tahitian Noni Cikarang O813 28OO 2OO4 | Toko Jual Noni di Cikarang
18.4.2018. 8:11 :: Agen Tahitian Noni di Purwakarta
Agen Tahitian Noni di Purwakarta O813 28OO 2OO4 | Distributor PT Morinda Independen
18.4.2018. 8:25 :: Agen Tahitian Noni Subang
Agen Tahitian Noni Subang O813 28OO 2OO4 | Distributor PT Morinda Independen
18.4.2018. 16:30 :: NAMA OBAT BATU GINJAL HERBAL YANG AMPUH DAN AMAN DI APOTIK
Solusi kesehatan dengan metode herbal dari denature indonesia yang sudah berpengalaman menyembuhkan berbagaimacam penyakit seperti : penyakit menural seksual, Wasir ambeien, kanker, jantung, ginjal dll. pesan sekarang di no 0821 3861 5111 atau 0877 2
19.4.2018. 7:59 :: cara mengatasi penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT  Herbal
19.4.2018. 7:59 :: cara menghilangkan penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT Herbal Paling Murah Paling Bagus CALL 087802911456
19.4.2018. 8:00 :: cara mengobati penyakit paru paru basah dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 8:00 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 8:00 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan bahan alami
JUAL OBAT HERBAL DENATURE PALING AMPUH
19.4.2018. 9:58 :: cara mengatasi penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT  Herbal
19.4.2018. 9:58 :: cara menghilangkan penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT Herbal Paling Murah Paling Bagus CALL 087802911456
19.4.2018. 9:58 :: cara mengobati penyakit paru paru basah dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 9:58 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 9:58 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan bahan alami
JUAL OBAT HERBAL DENATURE PALING AMPUH
19.4.2018. 10:35 :: cara menghilangkan penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT Herbal Paling Murah Paling Bagus CALL 087802911456
19.4.2018. 10:35 :: cara mengobati penyakit paru paru basah dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 10:35 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 10:35 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan bahan alami
JUAL OBAT HERBAL DENATURE PALING AMPUH
19.4.2018. 11:01 :: cara mengatasi penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT  Herbal
19.4.2018. 11:02 :: cara menghilangkan penyakit paru paru basah secara alami
JUAL OBAT Herbal Paling Murah Paling Bagus CALL 087802911456
19.4.2018. 11:02 :: cara mengobati penyakit paru paru basah dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 11:02 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan alami
JUAL OBAT DE Nature Indonesia
19.4.2018. 11:02 :: cara mengobati penyakit paru paru dengan bahan alami
JUAL OBAT HERBAL DENATURE PALING AMPUH
Trenutno na TV-u
Blog - ožujak 2007
srijeda, ožujak 21, 2007

Većina građana više nema ništa. Utoliko više cijenim lokalnu vlast koja uspijeva da im i to uzme!

Tragedija je i u tome što u našoj novijoj povijesti i dalje vladaju prekaljeni političari od ranije, a izgleda da su uz to popili pamet cijelog svijeta. Osim toga za razliku od ranijih političara dio onih koji im se priključio naknadno diplomirao je iz općeg znanja. Od tu i lutanja.

Kada smo bili mladi mislili smo da sreću čine samo velike stvari. Iskustvo nas je naučilo da za sreću malo treba. Oni koji nas danas vode trude se da nas ubjede da za sreću ne treba ništa!

A ovako to izgleda kad se struka i razum pobrinu da se stvari postave na pravo mjesto.
Na ovom primjeru koji slijedi naši bi se osnovnoškolci u gradskoj vlasti mogli zapitati:
Da li nam je puno toga izmaklo ispred nosa zato što nam nos nije na pravom mjestu?


STRUKA KONTRA GRADSKOG VIJEĆA (3)
- ODGOVOR NA REAGIRANJE POGLAVARSTVA GRADA PLOčA


 Odgovarajući na moj članak „Struka kontra Gradskog vijeća“, Poglavarstvo Grada Ploča očito ne želi prihvatiti činjenicu da je napravilo, za poljoprivrednike, loš Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske.
Ja, ni jednom riječju, nisam rekao da Program i Natječaj nisu rađeni po zakonu, ali sam upozorio da je izabrana najlošija varijanta za poljoprivrednike. Još jednom ću ponoviti da je ovakvim Programom poljoprivrednicima ograničena mogućnost korištenja državnih poticaja i povoljnih kreditnih linija za podizanje višegodišnjih nasada. Siguran sam da većina poljoprivrednika nije u mogućnosti gotovinom podizati višegodišnje nasade (čast iznimkama kojih je vjerojatno bilo i među ljudima koji su ovakav Program predlagali i usvajali ), te bi im dobro došla svaka kuna koju bi mogli ostvariti kroz poticaje, ili da im se omogući korištenje povoljnih kreditnih linija za podizanje višegodišnjih nasada. Republika Hrvatska potiče i kreditira podizanje višegodišnjih nasada s namjerom da se u Europsku uniju uđe sa što većim površinama pod voćnjacima i vinogradima, jer ulaskom u Europsku uniju mogućnost podizanja istih je ograničena. Upravo zbog ovih razloga sam i reagirao. Kojim pravom uskraćujemo poljoprivrednicima mogućnost korištenja ovih pogodnosti?! Mislim da nije bio nikakav problem predložiti, umjesto najma do deset godina, najam do petnaest godina, pa da poljoprivrednici koriste državna sredstva. Ja mogu jedino zaključiti kako vam nije u interesu da povoljnim državnim sredstvima podignemo što veće površine voćnjaka i vinograda i da imamo jeftinije i konkurentnije poljoprivredne proizvode, već da nam je poljoprivreda neprofitabilna i nerazvijena. Moram vas razočarati u vašoj konstataciji da se struka nije javljala 2003. g. i 2004. g. s činjenicom da se kolega Marko Šuman dipl. inž. agr., koji je izrađivao prijedlog Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za područje Grada Ploča, i te kako konzultirao sa mnom po pitanju mišljenja struke, ali vi to jednostavno niste prihvatili, ni što se tiče površine, a niti vremena najma. Zašto struka nije uvažena, to biste vi trebali znati.
Kod pripreme zadnjeg natječaja također sam sugerirao vijećniku Damiru Giljeviću i kolegi Goranu Ižotiću, dipl. inž. da se poveća najam na petnaest godina. Nažalost, ni to nije uvaženo ni prihvaćeno. Zašto napraviti iste pogreške koje su evidentne, kao kod nekih drugih gradova i općina , a na koje sam ja uporno ukazivao i ukazujem?
Istaknuo bih da ja obnašam poslove savjetodavne službe te da nemam nikakve veze s inspekcijskim nadzorom, niti rješavanjem uzurpacija, a svatko može prijaviti uzurpatore zemljišta, pa i vi, gospodo. Gospodo, očito niste shvatili moju poruku koja je bila dobronamjerna, jer biste i vi trebali voditi računa da poljoprivrednici mogu iskoristiti ono što im se nudi, a ne im to ograničavati i uskraćivati.

Hrvatski zavod za poljoprivrednu
savjetodavnu službu, Ispostava Ploče
Ivo Batinović dipl. inž.agr

mandarina @ 21:41 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
subota, ožujak 17, 2007
Prema izvještaju državne revizije evo kako to radi lokalna vlast u gradu OPUZENU

                                                                  GRAD OPUZEN
 I.        MIŠLJENJE
 1.       U skladu s odredbama Zakona o državnoj reviziji, obavljena je revizija financijskih izvještaja poslovanja grada Opuzena (dalje u tekstu: Grad) za 2005., o čemu je izraženo uvjetno mišljenje.
 2.       Postupci revizije provedeni su u skladu s revizijskim standardima Međunarodne organizacije vrhovnih revizijskih institucija – INTOSAI i Kodeksom profesionalne etike državnih revizora.
 3.       Prema mišljenju Državnog ureda za reviziju, financijski izvještaji Grada za 2005. u svim značajnim aspektima iskazuju objektivan i istinit prikaz poslovanja tijekom godine i stanja na koncu godine. Sljedeći postupci utjecali su na poslovanje i pojedine stavke u financijskim izvještajima:
 -   U poslovnim knjigama i financijskim izvještajima nisu iskazani primici od zaduživanja u iznosu 500.000,00 kn, izdaci za otplatu glavnice primljenih zajmova u iznosu 250.000,00 kn, potraživanja od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo, te ulaganja u imovinu financiranu proračunskim sredstvima - kapitalnim pomoćima u iznosu 5.075.390,00 kn.
 -   Ostvareni prihodi od zakupa poljoprivrednog zemljišta, spomeničke rente, komunalne naknade, prodaje građevinskog zemljišta i prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo, u iznosu 799.978,00 kn, nisu utrošena za propisane namjene, već za tekuće proračunske rashode.
 -   Pripadajući dio prihoda ostvarenih prodajom stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo u iznosu 48.968,00 kn nije uplaćen u državni proračun.
 -   Koncem godine ukupna potraživanja iznosila su 4.940.844,00 kn. Kod naplate prihoda nisu poduzete sve raspoložive mjere naplate.
 -   Grad se u 2005. zadužio za financiranje izgradnje kanalizacijskog sustava u iznosu 500.000,00 kn, bez suglasnosti Vlade Republike Hrvatske.
 -   Rashodi za usluge održavanja javne rasvjete izvršeni su u iznosu 73.389,00 kn, a za održavanje nerazvrstanih cesta u iznosu 63.963,00 kn. Obavljanje navedenih  komunalnih djelatnosti, Grad nije povjerio izvoditeljima radova u skladu s odredbama Zakona o komunalnom gospodarstvu.
-   Bez primjene propisanih postupaka nabave u 2005. nabavljen je materijal za  blagdansku dekoraciju u iznosu 68.589,00 kn i uredski materijal u iznosu 32.421,00 kn. Za izravno ugovaranje nepredviđenih radova u vrijednosti 30.468,00 kn ili 8,4% nije pribavljena suglasnost Ureda za javnu nabavu. 
II.       OSNOVNI PODACI
 PODACI IZ FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA ZA 2005.
                                                                                                                                                                                
Nefinancijska imovina odnosi se na neproizvedenu dugotrajnu imovinu u vrijednosti 23.818,00 kn, građevinske objekte u vrijednosti 13.019.039,00 kn, opremu u vrijednosti 5.506,00 kn, prijevozna sredstva u vrijednosti 138.463,00 kn, te drugu imovinu u vrijednosti 1.045.323,00 kn.
 Financijska imovina odnosi se na novčana sredstva u vrijednosti 115.588,00 kn, dionice i udjele u glavnici u vrijednosti 21.210,00 kn, potraživanja za prihode poslovanja u vrijednosti 4.366.459,00 kn i potraživanja od prodaje nefinancijske imovine u vrijednosti 574.385,00 kn.
 Obveze se odnose na obveze za rashode poslovanja u iznosu 60.713,00 kn, za nabavu nefinancijske imovine u iznosu 1.548.701,00 kn i primljene zajmove u iznosu 288.473,00 kn.
 
III.      NALOZI I PREPORUKE
 Osvrt na naloge revizije za 2004.
 Državni ured za reviziju obavio je reviziju Grada za 2004., o čemu je sastavljeno Izvješće.
 Revizijom su utvrđene određene nepravilnosti opisane u Izvješću i Gradu je naloženo da ih otkloni, odnosno poduzme potrebne radnje i prihvati predložene preporuke kako se nepravilnosti ne bi ponavljale u daljnjem poslovanju.
Revizijom za 2005. je utvrđeno u kojim slučajevima je postupljeno prema danim nalozima Državnog ureda za reviziju i u kojima nije postupljeno prema danim nalozima.
 
Nalozi prema kojima je postupljeno:
 1.       Knjiga blagajne vodi se uredno.
 2.       Popis imovine obavljen je u skladu s odredbama Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu.
3.       Rashodi su evidentirani u poslovnim knjigama prema računovodstvenom načelu nastanka događaja.
 4.       Odluka o gradskim porezima usklađena je s odredbama Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
5.       Prije prodaje građevinskog zemljišta obavljena je procjena tržišne vrijednosti.
 6.       Donesen je Pravilnik o unutarnjem redu i sistematizaciji radnih mjesta gradske uprave, te Odluka o plaćama službenika i namještenika gradske uprave.
 7.       Uz račune studentskog servisa priložene su potvrde o obavljenom poslu.
 8.       Putni nalozi su uredno sastavljeni i obračunani uz priloženu dokumentaciju za pravdanje nastalih troškova.
 9.       Plan nabave je donesen, ustrojena je evidencija postupaka nabave i zaključenih ugovora o nabavi, a izvješće o zaključenim ugovorima o nabavi dostavljeno je Uredu za javnu nabavu.
                  Nalozi prema kojima nije postupljeno:
 1.       U poslovnim knjigama nisu iskazani primici od zaduživanja, izdaci za otplatu glavnice primljenog zajma i potraživanjima od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo.
 2.       Pojedini rashodi nisu iskazani na propisanim  računima računskog plana.
 3.       Sredstva od zakupa poljoprivrednog zemljišta, komunalne naknade, prodaje građevinskog zemljišta i prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo nisu u cijelosti ili djelomično korištena za propisane namjene.
 4.       Program gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture nije donesen.
 5.       Pripadajući dio prihoda od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo nije uplaćen u državni proračun.
 6.       Evidencija o korištenju službenog vozila nije ustrojena.
 7.       Pojedini rashodi izvršeni su u iznosima većim od planiranih.
 8.       Komunalni poslovi održavanja javne rasvjete i nerazvrstanih cesta ustupljeni su izravnom pogodbom.
 9.       Nije donesen opći akt za ostvarivanje prava na socijalnu pomoć,  te programi javnih potreba u kulturi i športu.
             Grad je i nadalje u obvezi postupiti prema danim nalozima Državnog ureda za reviziju.
 Revizija financijskih izvještaja i poslovanja za 2005.
          Računovodstveno poslovanje
 1.1.       U poslovnim knjigama i financijskim izvještajima nisu iskazani primici od zaduživanja u iznosu u iznosu 500.000,00 kn, izdaci za otplatu glavnice primljenog zajma u iznosu 250.000,00 kn, te potraživanja od prodaje stanova na kojima postoji stanarsko pravo. Prema odredbi članka 5. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu, proračun i proračunski korisnici obvezni su u svom knjigovodstvu osigurati podatke pojedinačno po vrstama prihoda i primitaka, rashoda i izdataka, kao i o stanju imovine, obveza i vlastitih izvora.
 Vrijednost ulaganja u izgradnju komunalne infrastrukture poduzetničke zone, obnovu i redizajn gradskog trga, izgradnju mrtvačnice, te sanaciju vodovodne mreže u iznosu 5.075.390,00 kn, nije iskazana u poslovnim knjigama, financirana su proračunskim sredstvima.  Trgovačko društvo i komunalna društva su vrijednost ulaganja u kapitalnu imovinu financiranu proračunskim sredstvima evidentirali kao svoju imovinu. Grad nije s trgovačkim društvom i komunalnim društvima riješio status spomenute imovine, kako bi zaštitio svoja vlasnička prava. Navedeni način izvršavanja rashoda i iskazivanja u poslovnim knjigama ne odražava stvarno stanje imovine Grada.
Državni ured za reviziju je naložio iskazivanje u poslovnom knjigama i financijskim izvještajima primitaka od zaduživanja, izdataka za otplate glavnice primljenih zajmova, te potraživanja od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo u skladu s odredbama Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu. Naložio je s trgovačkim društvom i  komunalnim društvima definirati status imovine koja se financira iz proračunskih sredstava, te imovinu čije je financiranje, upravljanje i korištenje u nadležnosti jedinica lokalne samouprave iskazati u poslovnim knjigama Grada, kako bi Grad zaštitio svoja vlasnička prava i u svojim poslovnim knjigama iskazao stvarno stanje imovine. 
 Prihodi i primici
 2.1.    Prihodi i primici proračuna za 2005. planirani su u iznosu 11.291.383,00 kn, a ostvareni su u iznosu 10.519.879,00 kn, što je za 771.504,00 kn ili 6,8% manje od planiranih.
 Sredstva od zakupa poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države u iznosu 28.382,00 kn utrošena su za tekuće proračunske rashode, što nije u skladu s odredbom članka 2. Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja sredstava ostvarenih od prodaje, zakupa i koncesije poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države. Prema navedenoj odredbi, ostvarena sredstva od zakupa poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države koriste se za financiranje programa uređenja zemljišta, ruralne infrastrukture i poticanja poljoprivredne proizvodnje.
 Sredstva od spomeničke rente u iznosu 7.670,00 kn utrošena su za tekuće proračunske rashode, što nije u skladu s odredbom članka 114.b Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara. Prema navedenoj odredbi, prihod od spomeničke rente može se koristiti isključivo za zaštitu i očuvanje kulturnih dobara.
 Prihodi od komunalne naknade ostvareni su u iznosu 958.155,00 kn. Za propisane namjene utrošeno je 799.300,00 kn, dok su sredstva u iznosu 158.855,00 kn  utrošena za tekuće proračunske rashode, što nije u skladu s odredbom članka 22. Zakona o komunalnom gospodarstvu. Prema navedenoj odredbi, sredstva komunalne naknade namijenjena su financiranju obavljanja komunalnih djelatnosti: odvodnja atmosferskih voda, održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina, održavanje javnih površina, održavanje nerazvrstanih cesta, održavanje groblja i krematorija i javna rasvjeta.
 Prihodi od prodaje građevinskog zemljišta ostvareni su u iznosu 3.346.049,00 kn. Za  propisane namjene utrošeno je 2.714.423,00 kn, sredstva u iznosu 115.589,00 kn nisu utrošena i nalaze se na računu proračuna, dok su sredstva u iznosu 516.038,00 kn utrošena za tekuće proračunske rashode, što nije u skladu s odredbom zakona o proračunu i odredbom Odluke gradskog vijeća o uvjetima i početnoj cijeni za prodaju građevinskog zemljišta u jugozapadnom dijelu zone urbanih funkcija Grada. Prema odredbi članka 74. Zakona o proračunu, sredstva od prodaje nefinancijske dugotrajne imovine jedinica lokalne samouprave koriste se samo za održavanje ili kupnju nefinancijske imovine jedinice lokalne samouprave. Odredbom Odluke gradskog vijeća o uvjetima i početnoj cijeni za prodaju građevinskog zemljišta u jugozapadnom dijelu zone urbanih funkcija Grada, sredstva od prodaje građevinskog zemljišta namijenjena su izgradnji i održavanju infrastrukturnih objekata.
 Prihodi od prodaje stanova na kojima je postojalo stanarsko pravo ostvareni su u iznosu 89.033,00 kn. Grad nije uplatio 48.968,00 kn u državni proračun, a ostvarena sredstva koja pripadaju Gradu u iznosu 40.065,00 kn, u 2005., nisu korištena za propisane namjene, već su utrošena za tekuće proračunske rashode, što nije u skladu s odredbom članka 27. Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo. Prema navedenoj odredbi, novac koji se ostvari prodajom stanova koje prodaju općine ili gradovi doznačuju se u visini 55,0% u državni proračun, a 45,0% zadržava prodavatelj i koristi ih za rješavanje stambenih pitanja socijalno ugroženih osoba i osiguranje zamjenskih stanova.
 Potraživanja su na dan 31. prosinca 2005. iskazana u iznosu 4.940.844,00 kn, a  odnose se na potraživanja za komunalnu naknadu u iznosu 3.824.392,00 kn, prodaju građevinskog zemljišta u iznosu 574.385,00 kn, komunalni doprinos u iznosu 387.114,00 kn (od čega se na nedospjela potraživanja odnosi 243.533,00 kn), gradske poreze u iznosu 137.748,00 kn i druga potraživanja u iznosu 17.205,00 kn. Vrijednosno najznačajnija potraživanja za komunalnu naknadu odnose se na pravnu osobu u stečaju i prijavljena su u stečajnu masu u iznosu 3.430.540,00 kn. Tijekom godine otpisana su potraživanja od gradskih poreza u iznosu 48.346,00 kn i komunalne naknade u iznosu 10.428,00 kn radi zastare. Potraživanja od prodaje građevinskog zemljišta u cijelosti su naplaćena početkom 2006. Za naplatu prihoda poduzimane su redovite mjere opominjanja dužnika, dok mjere prisilne naplate nisu poduzimane. Poduzete mjere naplate dospjelih potraživanja nisu dale odgovarajuće rezultate jer su potraživanja za pojedine proračunske prihode i dalje vrijednosno značajna. Predlaže se sustavna razrada dospjelih potraživanja i razrada sumnjivih i spornih potraživanja, te posebnu pozornost posvetiti dospjelosti potraživanja kako bi se izbjegla njihova zastara.
 Prema odredbi članka 39. Zakona o proračunu, tijelo jedinice lokalne samouprave odgovorno je za potpunu i pravodobnu naplatu prihoda na račun proračuna u skladu s odgovarajućim zakonima i propisima donesenim na temelju zakona. S obzirom da se radi o naplati proračunskih prihoda čija namjena je zakonom određena, potrebno je poduzeti mjere da se proračunski prihodi naplate i utroše u tekućoj godini na koju se odnose, što će omogućiti ravnomjerno zadovoljavanje javnih potreba građana i ispunjavanje ciljeva iz samoupravnog djelokruga Grada.
Na temelju odluke gradskog vijeća, Grad se u ožujku 2005. zadužio uzimanjem kratkoročnog zajma u iznosu 500.000,00 kn, s rokom vraćanja do 30. lipnja 2005., za financiranje izgradnje kanalizacijskog sustava. Zaduživanje je obavljeno bez suglasnosti Vlade Republike Hrvatske, što nije u skladu s odredbama članka 105. Zakona o proračunu, kojima je propisano da ugovor o zaduživanju zaključuje predsjednik poglavarstva na temelju donesenog proračuna, uz prethodno mišljenje ministra financija i suglasnost Vlade.
Državni ured za reviziju je naložio korištenje sredstava od zakupa i prodaje poljoprivrednog zemljišta u skladu s odredbom Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja sredstava ostvarenih od prodaje, zakupa i koncesije poljoprivrednog  zemljišta u vlasništvu države, od spomeničke rente u skladu s odredbom Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara, od komunalne naknade u skladu s odredbom Zakona o komunalnom gospodarstvu, od prodaje građevinskog  zemljišta u skladu s odredbom Zakona o proračunu i odredbom gradske Odluke o uvjetima i početnoj cijeni za prodaju građevinskog zemljišta u jugozapadnom dijelu zone urbanih funkcija Grada, te od prodaje stanova na kojima postoji stanarsko pravo u skladu s odredbom Zakona o prodaji stanova na kojima postoji stanarsko pravo. Naložio je uplatu pripadajućih sredstava od prodanih stanova u državni proračun. Također je naložio utvrditi realnost naplate potraživanja, te prikupljanje proračunskih prihoda u proračunskoj godini na koju se odnose, što bi omogućilo financiranje javnih potreba iz realnih izvora. Naložio je obavljati zaduživanje u skladu s odredbama Zakona o proračunu.
 Rashodi i izdaci
 3.1.    Rashodi i izdaci proračuna za 2005. planirani su u iznosu 11.291.383,00 kn, a izvršeni su u iznosu 11.693.374,00 kn, što je za 401.991,00 kn ili 3,6% više od planiranih. Za 2005. je ostvaren manjak prihoda i primitaka u iznosu 1.173.495,00 kn. Iz ranijih godina prenesen je manjak u iznosu 549.120,00 kn, te manjak prihoda i primitaka za pokriće u sljedećem razdoblju iznosi 1.722.615,00 kn.
 Rashodi za usluge održavanja javne rasvjete izvršeni su u iznosu 73.389,00 kn, a za  usluge održavanja nerazvrstanih cesta u iznosu 63.963,00 kn. Za obavljanje navedenih komunalnih djelatnosti, Grad nije donio odluku o povjeravanju komunalnih djelatnosti na temelju ugovora, već su radovi ustupljeni izravnom pogodbom. Prema odredbama članka 15. Zakona o komunalnom gospodarstvu, Grad komunalne djelatnosti, koje se financiraju isključivo iz njegova proračuna, može povjeriti fizičkoj ili pravnoj osobi na temelju pisanog ugovora, a predstavničko tijelo određuje komunalne djelatnosti koje će se obavljati na temelju pisanog ugovora i utvrđuje uvjete i mjerila za provedbu prikupljanja ponuda ili javnog natječaja.
 Predstavničko tijelo nakon tako provedenog postupka donosi odluku o izboru osobe kojoj će povjeriti obavljanje komunalnih poslova na temelju ugovora.
 Državni ured za reviziju je naložio obavljanje komunalnih djelatnosti u skladu s odredbama Zakona o komunalnom gospodarstvu.
 Postupci javne nabave
4.1.    Plan nabave za 2005. donesen je u siječnju 2005. Podaci o planiranim vrijednostima nabave u planu nabave nisu usklađeni s podacima o planiranim vrijednostima u proračunu, te je planom nabave planirana nabava pojedinih radova koji nisu planirani proračunom.
 Materijal za blagdansku dekoraciju u iznosu 68.589,00 kn i uredski materijal u iznosu 32.421,00 kn nabavljeni su izravnim ugovaranjem, što nije u skladu s odredbom članka 5. Uredbe o postupku nabave roba, radova i usluga male vrijednosti, kojom je propisano da naručitelj može nabavljati izravnim ugovaranjem istovrsnu robu, radove i usluge u vrijednosti do 20.000,00 kn, bez poreza na dodanu vrijednost, u jednoj proračunskoj godini, bez prethodne provedbe postupka javnog ili ograničenog prikupljanja ponuda.
 Rashodi za dogradnju i adaptaciju zgrade gradskog kina II faza izvršeni su u iznosu 482.313,00 kn. S odabranim izvoditeljem radova ugovor je zaključen u vrijednosti 364.870,00 kn. Izvoditelj radova je ispostavio okončanu situaciju u iznosu 395.338,00 kn, što je za 30.468,00 kn ili 8,4% više od ugovorenih. Za više izvedene radove nije zaključen dodatak ugovoru, a više izvedeni radovi odnose se na nepredviđene radove. Prema odredbama članka 12. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi naručitelj iznimno može koristiti način nabave izravnom pogodbom s jednim ponuditeljem ako je po ugovoru za koje je prethodno proveden postupak javnog nadmetanja ili nadmetanja po pozivu nastane žurna potreba za izvođenjem nepredviđenih radova. Ovakva nabava moguća je samo jednom po osnovnom ugovoru i to najviše do 25,0% vrijednosti iz osnovnog ugovora. Za ugovaranje nepredviđenih radova izravnom pogodbom prema odredbama članka 13. Zakona o javnoj nabavi potrebno je dobiti suglasnost Ureda za javnu nabavu. Za izvedene nepredviđene radove  prethodno nije pribavljena suglasnost Ureda za javnu nabavu.
 Državni ured za reviziju je naložio provoditi postupke nabave istovrsne robe, radova i usluga čija je vrijednost do 200.000,00 kn, bez poreza na dodanu vrijednost u proračunskoj godini u skladu s odredbama Uredbe o postupku nabave roba, radova i usluga male vrijednosti, a iznad te vrijednosti u skladu s odredbama Zakona o javnoj nabavi.
 Na izvješće o obavljenoj reviziji, s izraženim mišljenjem, očitovao se zakonski predstavnik.
Očitovanje kojim se prihvaćaju nalazi revizije, odnosno obrazlažu postupci ili razlozi zbog kojih je postupljeno na utvrđeni način, ugrađeno je u izvješće o obavljenoj reviziji.
  Izvješće s ugrađenim očitovanjem uručeno je zakonskom predstavniku 15. svibnja 2006.
mandarina @ 20:47 |Komentiraj | Komentari: 14 | Prikaži komentare
nedjelja, ožujak 11, 2007

Nekad, ne tako davno u ovoj dolini bile su tri općine koje su imale viziju i svoju strategiju razvoja. Tako je općina Metković imala trgovinu, općina Ploče turizam, a općina Opuzen poljoprivredu. To je i bilo logično s obzirom da je Metković imao trgovačku tvrtku Razvitak, Ploče obalu i hotele, a Opuzen PIK Neretvu. Sve je to štimalo te se u načelu obični seljak i radnik nisu trebali brinuti za svoju egzistenciju. Posebno to govorim gledajući sa aspekta poljoprivrede. Nikada, kako kažu stariji poznavatelji prilika, niste trebali strahovati dali ćete svoj trud naplatiti odnosno dali ćete ono što ste proizveli prodati i naplatiti. Pogledajte kakvo nam je stanje danas, pogledajte u kakvu smo situaciju dovedeni danas. Podijelili su nam zemlju na bazi socijalno izrađenog (strateško-razvojnog) projekta, (program raspolaganja državnom zemljom) a onda nas prepustili surovom tržištu. Još su nam pomogli da formiramo Udruge ''Voćara'' i ''Povrtlara'' kako bi sve brige koje će se pojaviti skinuli sa sebe, a odgovornost (?) prebacili na druge. Najbolji pokazatelj stanja je ova godina gdje se vidi da nije dovoljno podijeliti zemlju i formirati Udruge već je potrebno ukinuti monopol na otkup i pronaći strateškog partnera za preradu kako tržnih viškova tako i netržišne robe.
Naime, blaga zima je uzrok loše prodaje poljoprivrednih proizvoda koje ćemo ove godine sigurno zaorati, a time pričiniti veliku materijalnu štetu kako samima sebi tako i državi. To se obično dešava tamo gdje ne postoji strategija razvoja i gdje se ne prati osnovna djelatnost koja je tom strategijom predviđena.
Na samom početku spomenuto je kako je u bivšem sistemu općina Opuzen svoj razvoj bazirala na poljoprivredi te je u sklopu PIK Neretva imala i prateću infrastrukturu u vidu prerade svih tržnih viškova i netržišne robe. Ponovo se pozivam na starije poznavatelje prilika koji kažu da smo kao dolina bili poznati po mandarinama, vinjaku, koncentrat rajčici, a uz to smo na tržište otpremali i mnoge druge prerađevine koje su se prerađivale od proizvoda proizvedenim na poljima PIK Neretva koje mi danas obrađujemo.
Što to imamo danas osim dodijeljenih socijalnih površina, rastrskane i nezainteresirane lokalne vlasti, direktora veletržnice u izgradnji i Udruga?
Dali uopće možemo očekivati pomoć od lokalnih struktura koji su trebale odraditi svoj dio posla kojim bi se pratila poljoprivredna proizvodnja?
Kada i dali ćemo nekada znati što, koliko i za kojeg kupca ćemo proizvoditi?
Mnoge među nama muče ta i slična pitanja, a na njih ne možemo dobiti odgovor jer sa nama izgleda upravljaju iz Zagreba i nijemi domaćini. To su isti oni koji su nekoliko puta izravno pozivani sa portala ''Opuzenska kronika'' da se ovom narodu očituju za sumnje koje se izriču na njihov račun, a oni su ostali njemi jer misle kako se nemaju kome i zašto očitovati.
Pitamo li se što nam to rade Udruge i dali uopće možemo od njih očekivati bilo kakvu pomoć s obzirom na njihovu ovisnost o lokalnoj vlasti. Poticaje od 0,40 lipa za prodani kilogram mandarina, te iste Udruge, dozvolile su da nam uzimaju trgovci pa i da nam cijena padne ispod 2,20 lipa iako je vlada svojom odlukom zagarantirala najnižu otkupnu cijenu što možete vidjeti ovdje. Njih ne muči niti ova katastrofa koju će njihovi sugrađani doživjeti kad su u pitanju kupušnjače.
Pozivam ih da u ime mnogih svojih članova i sugrađana reagiraju na neodrživo stanje u  poljoprivrednoj proizvodnji i plasmanu te da svojim angažmanom utječu na lokalnu vlast.
Pozivam ih da sazovu skupštinu Udruge na kojoj bi se razmatralo stanje proizvodnje, prerade i plasmana roba koje proizvodimo i od kojih bi trebali živjeti jer nam je lokalna vlast takvu budućnost svojom politikom namijenila. Za sve ovo već sutra je kasno jer ako želimo u EU onda nam je to prioritet. Ako pak budemo sada ignorirali probleme kojima se susrećemo, njihovu cijenu ćemo kasnije višestruko skuplje platiti, a neke programe ili projekte nikad nećemo moći realizirati jer će nam biti kasno za njihovu realizaciju. Da vam samo spomenem Sapard program čije uvjete korištenja možete vidjeti ovdje.
Kad vidite uvjete koji se traže Sapard programom postavljam sebi i vama pitanje:
Dali poznajete nekog u gradu Opuzenu tko ima državno poljoprivredno zemljište u najmu, a da može ostvariti pravo kreditiranja kroz Sapard program?

Seljače, goljo, ti si prah na podu, Tegli i vuci, i u jarmu skapaj!

mandarina @ 13:40 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
četvrtak, ožujak 8, 2007



Ovo smisla nema, meni ništa tebi sve ma jebem tebe i sve tvoje žute zvijezdice!







mandarina @ 11:51 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
utorak, ožujak 6, 2007

 
SVI SMO MI MIRKO NORAC ILI ANTE GOTOVINA

Knjigu pise vitez roda moga
U dalekoj zemlji okovan
Pa je salje svojoj vjernoj ljubi
Pod zidine grada bijeloga. Ej, ljube moja, moga oka vilo
Idu dani ode godina
Da uza me nije tvoje tilo
I da su me braca izdala.

Sude mi, zato sto svoje volim
Volim najvise, sto sam branio
Moje najdraze.
Sude mi , dusmani moja ljube
Ali ne znaju da je istina,
Voda duboka.
Ej, djeco mila, vite grane moje
Upamtite sto vam govorim
Ej k'o ne ljubi i ne cuva svoje
Bozjeg lica nece vidjeti. Sude mi, zato sto svoje volim
Volim najvise, sto sam branio
Moje najdraze.
Sude mi, dusmani moja ljube
Ali ne znaju da je istina,
Voda duboka.











mandarina @ 23:15 |Komentiraj | Komentari: 4 | Prikaži komentare
ponedjeljak, ožujak 5, 2007


Štovani gospodine Osama,
natjerali me muka i jad
da Vam napišem par riječi o nama
i onom što nas muči sad.

Dragi gospodine Osama
ja slobodan ću toliko biti
da se pismom obratim vama,
i za pomoć ću Vas zamoliti.

Cijenjeni gospodine Osama
situacija vam je kod nas čupava
da mi počupasmo sve vlasi u kosama
od kad vodi nas banda glupava.

Zapravo gospodine štovani
ti banditi i nisu toliko glupi
jer pokrali su i novac još nekovani
i svaki se trudi da sve u svoj džep skupi.

Zato vas molim štovani gospodine
da zaboravite Busha komedijaša
na sljedeće barem četiri godine
dok "riješite" ekipu naših mafijaša.

Jer oni su brojni gospodine moj
prije neki drugi a Žužuli sada
svake godine sve veći ih je broj,
za nas male umire i posljednja nada.

Ako Vas gospodine pitanje muči
gdje se ta naša ekipa skrila
neći biti problem da se to dokuči
jedino će Vam trebat cijela eskadrila.

Sa željom da Vas pismo zatekne u zdravlju
Vašu pomoć očekujem s nadom
da ćemo uskoro biti u slavlju
kad ove smjestimo u prostore s vječnim hladom.

http://dellboy.blog.hr/
mandarina @ 21:56 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, ožujak 3, 2007

Doista su čudni putevi gospodsko-gospodarskog kriminala i njegovih, kako ćemo ih fino nazvati, djelatnih sudionika. A ti sudionici su, kako se pokazalo, vrlo krhka zdravlja i osjetljivi na svaku promjenu i primjenu pravnog lijeka.
Jer kako drugačije objasniti činjenicu da velika većina svih tih naših bivših uglednih, a zatim ugledanih bankara, biznismena, tajkuna, koji su se napornim radom i odricanjima onih drugih, obogatili preko noći, dakle, da većina njih, čim se otkriju mućke s kreditima, davanjima i primanjima, te im zaprijeti zatvor (ne probavni, iako su oba usko povezana) iz čista nemira pošandrcaju i, opet preko noći, završe na psihijatriji, a liječnici potvrde da su gospoda neubrojiva, što je inače nova riječ za nekadašnju neuračunljivost.
I onda, jednog dana izađu uz jamčevinu i ostalo, te se opet osjećaju prilično ubrojivo i uračunljivo, čak toliko, da počnu opet brojiti i računati iznose koji su izneseni iz zemlje iz higijenskih razloga, kako bi se sve to opralo na nekakvim djevičanski čistim otocima. Dakle, bez zdravstvenih teškoća  sve do datuma sudske rasprave, kad im opet naglo pozli i obole im živci... i srce... i probava...
Što se, dakle, događa s tim ljudima, koji su još do nedavno bili krema društva koja se pokvarila? Oni su jednostavno ludi ako nisu nevini! Eto, toliko su pošteni.

Autor teksta: Robert Marić

mandarina @ 20:16 |Komentiraj | Komentari: 0
Arhiva
« » ožu 2007
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
blog
  • REKLI SU: BIT ĆE NAM BOLJE! I STVARNO IM JE BOLJE!
administrator
vremenska prognoza
aforizam dana
  • Donje rublje i vlast moraju se što češće mijenjati, kako bi se izbjegao život u - govnima.
trenutnih korisnika
Index.hr
Nema zapisa.